KLANTENSERVICE

KLANTENSERVICE 

Zeghetanders.nl

Van Berckenrodelaan 34

5141AT Waalwijk

Telefoonnummer: 06-28960031

E-mailadres: info@zeghetanders.nl

KvK-nummer: 80617964

Btw-identificatienummer: NL003464790B38



Algemene voorwaarden

Privacyverklaring


ZEGHETANDERS.nl is een webshop die kadopakketten verkoopt aan particulieren. Wil je als consument onze producten kopen? Ga dan snel naar het kopje kadopakketten voor de mogelijkheden. 

Onze klantenservice staat voor je klaar via e-mail, whatsapp en social media.
info@zeghetanders.nl   0628960031.
 

Bestellen

Om te bestellen bij ZEGHETANDERS.nl hoef je geen account te hebben. Ga naar kadopakketten, zoek je kado om te verzenden en voeg deze toe aan de winkelwagen.
 
Bij ZEGHETANDERS.nl kun je eenvoudig een bestelling plaatsen:
1.     Kies de producten uit en plaats deze in de winkelwagen.
2.     Ga naar de winkelwagen en klik op ''ga naar de kassa’’.
3.     Voer je email adres in

4.     Voer de gegevens van de ontvanger in.

5.     De verzending is helemaal GRATIS.

6.     Vul nu je eigen gegevens in.
7.     Selecteer de gewenste betaalmethode en rond de bestelling af door op ''afronden’’ te klikken.
8.     Jouw bestelling wordt in orde gemaakt en binnen 1 tot 2 werkdagen geleverd.
 
Orderstatus volgen
Vanaf het moment dat je de bestelling afrondt tot het moment dat jouw zending wordt meegegeven aan PostNL houden wij je per mail op de hoogte over de status van je bestelling.  Zodra je zending is meegenomen door PostNL ontvang je per mail een Track & Trace code waarmee je kunt bekijken waar de zending zich bevindt.
 
Bestelling wijzigen of annuleren
Wij streven ernaar om jouw bestelling zo spoedig mogelijk te bezorgen, binnen 1 a 2 werkdagen. Nadat je bestelling is afgerond, wordt deze  ingepakt en verzonden. Mocht je een wijziging hebben stuur dan een mail naar 
info@zeghetanders.nl met het ordernummer en verzoek, dan kijken wij wat we voor je kunnen betekenen. Zodra de order verstuurd is kunnen wij geen wijzigingen meer doorvoeren.


Betalen
Bij ZEGHETANDERS.nl is je bestelling direct online, via IDEAL af te rekenen.

Omdat wij het belangrijk vinden dat je gemakkelijk en veilig kunt betalen, bieden wij u de keuze uit de volgende betaalmethoden:

  • IDEAL


 
De order bevestiging wordt per e-mail naar je toegestuurd nadat je de bestelde producten hebt betaald.


Leveren

Bij ZEGHETANDERS.nl is de gemiddelde levertijd in Nederland ongeveer 1 a 2 werkdagen*. Maar in drukke periodes en bij grote bestellingen kan de levertijd oplopen met enkele dagen. Wij verpakken bestellingen in stevige brievenbuspakketten. De producten zijn goed beschermd tegen eventuele schade tijdens verzending. Voor verzending binnen Nederland rekenen wij GEEN verzendkosten.
 
Heb je specifieke wensen voor verzending? Geef dit dan aan in het opmerkingenveld bij het bestellen of stuur ons een e-mail via info@zeghetanders.nl
 
*Bij grote- en maatwerkorders worden eventuele wijzigingen in de levertijd tijdig gecommuniceerd.


Ruilen & Retourneren

Zijn de ontvangen producten niet naar wens? Jammer, wij zoeken graag samen met jou naar een oplossing. U dient uw retour aan te melden binnen 14 dagen na ontvangst van uw pakket. Na dezze meldingkunt u de bestelde producten binnen 14 dagen naar ons terugzenden. Stuur hiervoor een mail naar 
info@zeghetanders.nl met hierin jouw ordernummer, ontvangstdatum, reden van retour en de gewenste oplossing. We beoordelen de retourzending en sturen je instructies voor het retourneren. 
 
Voorwaarden retourneren
-       De artikelen dienen binnen het zichttermijn van 14 dagen te worden geretourneerd, dit gaat in op de dag na ontvangst van je producten.
-       Het pakket bevindt zich in de originele staat en is volledig.
-       Het risico van de retourzending is voor jou.
-       Aan het retourneren zijn kosten verbonden. Deze zijn voor jouw eigen rekening
 
Uitzonderingen
Niet alle producten zijn te retourneren. De volgende uitzonderingen vallen niet onder de zichttermijn van 7 dagen.
-       Maatwerk artikelen. Dit zijn producten die speciaal voor je zijn samengesteld
-       Producten die buiten onze schuld beschadigd of incompleet zijn.
-       Producten waarbij het sluitlabel is verbroken.
 
Beschadigd of verkeerd geleverd
Onze artikelen worden met aandacht verpakt en gecontroleerd. Toch kan het zo zijn dat je een product beschadigd ontvangt of producten binnenkrijgt die je niet hebt besteld. Als dit het geval is, kun je het beste direct contact met ons opnemen door een e-mail te sturen naar 
info@zeghetanders.nl onder vermelding van het ordernummer.
 
In het geval van schade vragen wij je altijd enkele foto’s mee te sturen van de schade. Dit zodat we je zo snel mogelijk een passende oplossing kunnen bieden. Uiteraard zijn er geen kosten voor het vervangen of retourneren van producten die verkeerd of beschadigd bij je geleverd zijn.



Andere handige sites:

www.cadeau-info.nl

Share by: